petek, 16. januar 2009

Uhani in nagrada


No pa smo spet tam, nov dan, nova doživetja in pa nova ustvarjanja! :) Ker sem zelo dobro razpoložena sem naredila še dva nova para uhanov! To ustvarjanje me zelo sprošča, uživam ob kombiniranju barv in sestavljanju! No pa še uhančki! Prvi so nekako valentinski, drugi pa violčki!
No pa sem naredila dobre slike! Morala sem parkrat slikati, da sem bila zadovoljna! :)






















No kar se pa tiče nagrade sem jo včeraj dobila od Tulpike, blogerke, ki jo redno berem! Dela zelo lepe, ne, čudovite čestitke in pa še kak tutorialček pokaže!



Kaj naresti ko dobiš nagrado:
1. Objavi nagrado na svojem blogu.
2. Naredi povezavo do osebe, ki ti je nagrado podelila-Tulpika
3. Podeli nagrado naprej - neomejenemu številu ljudi in jih navedi tako, da na svojem blogu narediš povezavo do njihovih blogov.

Tako, objavila sem nagrado, tudi povedala od koga sem jo dobila, aha da ne pozabim-HVALA!, si mi razveselila noč in dan! Jaz bi pa rada podelila:

Bev
Christi
Chrissy
Kimmi
Natalie
Nikki
Vanja

Bi jih še dodala, le da so pravila 7 oseb! Vse si zaslužijo nagrado, imajo čudovite bloge in tudi čestitke! So vredne ogleda!

16 komentarjev:

Nikki Fairbairn pravi ...

The earrings you made are beautiful Moni. Congratulation for receiving your award and you made me so happy that you thought of me. Have a great weekend, Hugs, Nikki x

Unknown pravi ...

Beautiful earrings Moni, such pretty colours. Congratulations on recieving your award. Joanne x

Christi Flores pravi ...

Those earrings are beautiful!! Thank you so much for the award! It means the world to me. :)

Christi Flores pravi ...

Those earrings are beautiful!! Thank you so much for the award! It means the world to me. :)

Anonimni pravi ...

Lindos aretes me encantan.lovely earrings i love it

Natalie pravi ...

Thank you so much Moni for this lovely award. The earings you have made are gorgeous.

Natalie x

dekca pravi ...

Luštni uhančki, čestitke za blogovsko nagrado!

Bev pravi ...

Wow, your earrings are wonderful Moni - so pretty.

Congrats on your award and thanks so much for thinking of me xx

Can you please email me with your address, I have a little something I would like to send you

hugs Bev x

Anonimni pravi ...

Moni Your ear-rings are `beautiful`....
Hope your having a fun weekend:)~X~

Anonimni pravi ...

Hi Moni! Congratulations on the award and thank you for thinking of me. I will post it on my blog tomorrow. Beautiful earrings.
Pozdrav, Vanja

Jeanette pravi ...

You make such pretty earring Moni! Congrats on all your awards! Hugs Jeanette

Heather pravi ...

Gorgeous earrings Moni,the purple ones are my favourite and congrats on your award.
hugs Heather xx

NGCARDS pravi ...

These earings are simply gorgeous hun! xxx

Jo pravi ...

Beautiful earrings Moni!

Bev pravi ...

Hiya Hunny, I have something for you on my blog

hugs Bev x

Anonimni pravi ...

fab earrings, love them
Marlene x