četrtek, 8. januar 2009

Še ena mini knjigica

Zjutraj je naletaval sneg, ko sem mojega pikca peljala v vrtec, potem je pa prišel sonček nas obiskat, tako da zdaj lepo sonček sije, a ni to lepo! Ker sem bila dopoldan polna ustvarjalnega navdiha, sem morala nekaj naresti! No virus knjigic še vedno razsaja in ker mi je še nekaj papirja in kartona ostalo, sem naredila eno mini knjigico, ta je bolj moška, saj imajo tudi oni mini knjigice, a ne? :) No pa še mal slikic!

8 komentarjev:

Unknown pravi ...

Great work, Moni. Joanne x

Anonimni pravi ...

It looks graet, Moni!

Hugs Vanja

Lynsey pravi ...

Hi Moni
What a lovely idea!
Hugs Lynsey:)

Emma pravi ...

Looks fantastic Moni...great idea.
Emma x

Deb pravi ...

sweet folder, it would make a great gift!

Nikki Fairbairn pravi ...

Fabulous design Moni and so useful. Love the pictures of your gorgeous children, Hugs, Nikki x

Jeanette pravi ...

What a great idea for a folder. It must come in very handy! Hugs Jeanette

Debbie pravi ...

This is fabulous Moni, what a great design.
Have a great weekend. Debbie x