sreda, 21. januar 2009

Čestitka

Sem bila pa hitra, saj sem danes objavila že 2 posta, pa sem rekla, no dej Moni, dej še enga! Že včeraj sem nekaj delala s servetno tehniko in mi je ostala še ena vrtnica, hitro sem jo obrezala in prilepila s medijem za servetke na trši papir, počakala, da se posuši in nadaljevala danes. Se pravi, danes sem jo sestavila! Ker nimam veliko igračk in materiala sem jo naredila zelo preprosto, no ja meni je všeč. Včeraj sem v eni knjigarni slučajno našla darilni papir od POT-a in ga kupila.
Sestava je pa taka: Bež trši karton, darilni papir od POT-a, roza trak ter vrtnica servetek! No tukaj je še čestitka!

14 komentarjev:

vc pravi ...

Beautiful!!! :)
Hugs-

Biljana pravi ...

Zelo všečna voščilnica, prav fajn si skombinirala servetno tehniko zraven.

Linanna DESIGNS pravi ...

Beautiful cards! Hugs Linda x

Unknown pravi ...

This is beautiful Moni, gorgeous colours and papers. Joanne x

Anja pravi ...

Super ti je ratala ;)

Emma pravi ...

Gorgeous Moni...its really beautiful, I love roses.
Emma x

Jana pravi ...

Čudovita čestitka...Deluje zelo 3D. Bravo!

Anonimni pravi ...

Gorgeous card, Moni! I love the papers.

PS. I think you won a High Hopes stamp, check here: http://stampinupnicole.blogspot.com/2009/01/high-hopes-stamps-give-away.html
Pozdrav, Vanja

mi sello personal pravi ...

it´so beautiful i love it

Michele Kovack pravi ...

Very pretty!!! : )

Bev pravi ...

Gorgeous card, I love the colour combo and te beautiful rose

hugs Bev x

Anonimni pravi ...

Fabulous!! :)

Marlene x

MarikaGabez pravi ...

Prav huda je.....mislim reči tako dobra, da ne bo pomote.

Debbie pravi ...

Fabulous card Moni, the rose image is beautiful and I love the pretty papers.
Have a great weekend. Debbie x