sobota, 3. januar 2009

Čestitka in pa knjigica

Že dolgo nisem pokazala mojih izdelkov, rečem lahko le, da mi jih vzamejo še preden jih poslikam. Kot sem povedala v prejšnjem postu, ima moj Kristian jutri rojstni dan, zato sem mu v ta namen naredila čestitko. Osnova je moder šeleshamer,
ob robovih sem štancala s štanco medvedek, dodala sem še rjav papir ter sliko Avtomobilčkov, ki sem jo pred tem zalimala na rdeč malo trši papir. Ta motiv sem vzela samo zato, ker jih obožuje, vse majčke ima s tem motivom in tudi pižame! Za konec sem prilimala še pentljo, da popestri celo čestitko in obrobila s sakura gel pisalom.

-------------------------------------------------------------------------------------------------




Zdaj pa pride na ogled še knjigica, ni prva je pa moja in jo ne dam.
Prvo knjigico sem naredila sestri, žal nisem uspela slikati, ker sem ji jo podarila za dedka mraza!
Tale je sprednji del knjigice, no tudi zadnji del je identičen, te barve sem pa vzela samo zato ker so mi všeč ( roza in pa črna, ter srebrni krogi)!
Za knjigice so me navdušile Otočanke na Otoku, ki ga redno obiskujem. Jaz ne naredim pol tok dobro kot one, vendar vaja dela mojstra!
Pa še notranji del. Na levi strani je prostorček za papirčke, vizitke. Zgoraj so prilimani papirčki za razne kracarije :), na desni strani sem pa liste šivala! Namen imam naresti mali scrapbook z mojim Kristianom, da ga bom imela cel čas s seboj!

15 komentarjev:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Lušno. Knjigica je pa sploh lepa.
Lp, Nataša.

MarikaGabez pravi ...

Si delala o sistemu ....vsakemu "svoja lepotička"...Kristjan voščilnica , ki mu je všeč in tebi knjigica. Lepo!

Leslie pravi ...

What a beautiful creation!! Thanks for entering in for my blog candy. Good luck! Leslie

Unknown pravi ...

Great card Moni. Happy Birthday to Kristian for tomorrow, I bet he'll love this card lots. Thank you for sharing your lovely photo's with us. Joanne x

Aija pravi ...

Great folder, what a wonderful way to put papers! Stunning!
Hugs,
Aija

Anonimni pravi ...

Beautiful creations,Moni! Happy Birthday to your son!

Hugs Vanja

Lynsey pravi ...

Happy New Year Moni! I love your card and your image wallet.
Hugs Lynsey :)

Heather pravi ...

Lovely card and folder Moni. Such stunning colours. All the best to you and your family for 2009.
hugs Heather xx

Helena pravi ...

Vse najboljše tvojemu sončku ob njegovem rojstnem dnevu!
Čestitka in knjigica sta leeeepiii!

Bev pravi ...

Fab card Moni, I love the image you have used. The wallet is great too.

hugs Bev x

Debbie pravi ...

Great card Moni and I love the beautiful wallet you have created the colours are beautiful.
Best wishes for 2009! Debbie x

Tulpika pravi ...

Malemu mozu vse najboljse za RD, tebi pa cestitke za voscilnico in za knjigico :)
LP, tulpika

Carolyn King pravi ...

Love that cool folder and that card! Great job!

Emma pravi ...

Gorgeous card and wallet...
Emma x

Anonimni pravi ...

Your card and wallet is beautful Moni:)~X~