sreda, 29. oktober 2008

Prvi čestitki

"Ne čestitk pa jaz ne bom delala!", no to so bile moje besede še preden sem se registrirala na forum Otok zakladov! Ko sem videla kaj lahko človeška roka naredi, sem pomislila in se odločila, da jih bom tudi sama delala, vsaj za Novo leto, ali kak rojstni dan! Ampak ne rečejo zastonj "zarečenega kruha se največ poje!"! Ja tudi jaz sem ga kar veliko pojedla!
No v glavnem set za ustvarjanje sem kupila že v soboto v Lidl-u,
danes pa sem naredila prvi dve čestitki! Sta enostavni,
saj nimam raznih pripomočkov (cuttlebug, razne štampiljke,...) kot jih imajo druge ustvarjalke
na forumu, ki ga obiskujem! Sem malo fouš, ampak za vse pride čas,
vem da bom tudi jaz, vse kar bom želela tudi imela!
Prva je narejena na belem šeleshamerju, jelenček Rudolf je izrezan iz darilnega papirja kupljen v Kik-u! Priliman je z lepilnim dvostranskim selotejpom, okoli čestitke pa je vata! Je enostavna in še razmišljam kaj bi dodala!
Druga je iz šeleshamerja in barvnega kartona, napis pa je s svetlečim srebrnim lepilom!
No ja to bo vse za danes, več pa mogoče jutri!

4 komentarji:

Suzy pravi ...

Ja, dobro. In kaj bi še hotela? Sta to res tvoji prvi čestitki? Lepi sta. Še malo vaje, pa bodo nastajale umetnije. Jaz bi ta šeleshamer z rudolfom zdaj dala na kak šeleshamer močnejše barve ( bordo, zelen, plav...)

Moni pravi ...

Suzy ja res sta moji prvi čestitki, no upam, da ne tudi zadnji! Dobro zamisel si mi dala! Lp, Moni

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Super čestitki. Saj s kilometrino si boš vedno več upala in vedno več idej dobila. Kar vztrajaj, lepo ti gre. :)

Lp, Nataša.

Moni pravi ...

Hvala bolha! Lp, Moni