četrtek, 16. oktober 2008

Dobila sem hlače

Končno sem prišla tudi jaz na vrsto in dobila sem hlače, ki so mi prav. Sem že obupala, pa sem danes čisto slučajno šla v Merkator Center in tam sem jih dobila. Bila sem presrečna in tako nadaljevala s kupovanjem, no poleg hlač sem kupila še lepilo z bleščicami, štempiljke za Kristiana- motivi avtomobilčki in medvedek Pooh, kupila sem si še povoščeno vrvico, rumene perle, škarje, ki delajo vijuge in najbolj pomembno, Kristian je dobil svojo prvo flavto! Ko sem ga šla v vrtec iskati in mu pokazala kaj je dobil je bil tako vesel, da se je šel hitro pohvaliti še vzgojiteljicam. Med potjo je pihal v flavto in se hvalil mimoidočim! Njegov obrazek je bil nasmejan do ušes, tudi sama sem bila vesela!
Tudi spat se je odpravil z njo!
Današnji dan je minil in jaz nisem nič naredila, žal mi ni ostalo nič časa, bom pa zato jutri naredila vsaj nekaj!

Ni komentarjev: