ponedeljek, 13. oktober 2008

Nakupovanje


Zjutraj sem mojega malega vragca odpeljala v vrtec, jaz in moj mož pa sva šla na šoping! Zadnič sem samo ferbcala po trgovinah, danes pa sem se odločila, da si kaj kupim in sva šla v Supernovo na Rudnik! Ta novi trgovski center ima veliko trgovinic, tako, da sem se kar nekaj časa zamudila tam! Na moje veliko razočaranje, žal nisem našla nič kar bi bilo meni prav, saj sem zelo suhcana! Vse kar sem probala mi je bilo veliko! Ne morete si predstavljati, kako sem se počutila, kot kak palček, o jezi da ne govorim!
Ker je bil moj namen, poleg nakupovanja zame, še nakup za mojo malo nečakinjo avto sedež, sem šla še v Baby center in ji ga z možem tudi kupila!
Kar se tiče oblek-bolj rečeno hlač, si jih bom po vsej verjetnosti dala šivati! No treba je najti zelo dobro šiviljo!

Ni komentarjev: