četrtek, 9. oktober 2008

prvi blogec

No pa sem si končno uredila svoj blogec! Danes je četrtek 9. oktober 2008, tamal je v vrtcu, mož v službi, jaz pa sem sama doma! Ker sem brezposelna imam veliko časa, tako da grem hitro pospraviti nered, ki ga je Kristian včeraj naredil, naresti kosilo in če mi bo časa ostalo še kak nakit narediti! Joj pa ne smem pozabiti, moram se nekako spraviti delati diplomsko nalogo, vem da ni težko, ampak meni se enostavno ne da! Vse ob svojem času!
*
Kosilo je narejeno, perilo oprano, samo še v sušilni stroj jih dam, ampak najprej kosilo pojest!
Žal mi je časa zmanjkalo za kako umetnijo, lahko bi popoldan, ampak je Kristian preveč aktiven, da bi mi pustil, da kaj v miru ustvarim. To enostavno počnem, ko njega ni doma.
*
Kosilo je bilo okusno, zdaj pa še skuham kavo, da se malo usedem in kaj pogledam v miru. Moje začetniške umetnije si lahko ogledate na http://moni17.moj-album.com !

Ni komentarjev: