nedelja, 22. februar 2009

Čestitka za rojstni dan

Naslednja prejemnica čestitke je moja mami, ki bo imela rojstni dan šele čez 1 mesec! Naredila sem jo prej, ker imam še čestitk za delati, vmes ima še moj oči rojstni dan.
Ko sem slikala je bila zelo slaba svetloba, se bom drugič potrudila bolje. Osnova je bež šeleshamer, nato sem dodala oranžen kolaž papir, ter zelen darilni papir, ki sem ga dobila kot bombonček od Cindy, papir je od stampn up!, tudi zgornji oranžni papir je iz tam. Pentlja zgleda kot da je temno modra je pa temno zelena! Ker so to mamine barve, je tale čestitka zanjo, upam, da ji bo všeč!

14 komentarjev:

Vladka pravi ...

Luškana čestitka Moni! Mami je bo sigurno vesela :)

Lp, Koki

Jeanette pravi ...

Very pretty Moni! She is such a sweet image! Hugs Jeanette

Sonja pravi ...

Lepa čestitka je in verjamem, da je bo mami vesela.

Anonimni pravi ...

Prelepa cestitka, Moni!
Pozdrav, Vanja

Anonimni pravi ...

Your card looks beautiufl Moni...`Beautiful`:)

Sue pravi ...

Gorgeous card luv the colour combo, sue.x

Christi Flores pravi ...

This is beautiful Moni!!!

Bev pravi ...

Fab card Moni, love the sweet image and pretty colours hugs Bev x

dekca pravi ...

Zelo lepa, mami je bo ful vesela, v to sploh ne dvomim!

Nikki Fairbairn pravi ...

So pretty Moni and I just love the wonderful colours and your sweet image, Hugs, Nikki x

Dawn Wheeler pravi ...

Beautiful card ,fab colours ,hugs Dawnxx

mudmaven pravi ...

So sweet! ~chris

Emma pravi ...

Love the colours....sweet image too.
Emma x

Anonimni pravi ...

Zelo lepa čestitka!
Mislim da bo mami všeč.
Čestitke