sobota, 14. februar 2009

Čestitka in nakit

Že nekaj časa nisem pokazala kaj sem ustvarila, sem bila malo lena, da bi vse poslikala. No pa sem končno, s tem da sem par nakita že oddala in ga nisem slikala, tako da ni veliko kar bom pokazala.
Čestitko sem naredila danes. Najprej naj povem, da sva z možem danes šla s Kristianovim botrom - Jovčetom, na kosilo. Imel je rojstni dan že prejšnji mesec, samo sem bila zelo bolana, da nisem mogla iti, zato naju je danes peljal na kosilo in to v Mongolsko restavracijo. Kosilo je bilo super, družba pa še bolj.
Ker je danes Valentinovo sem dobila od mojega moža diamantni prstan, hvala srček! Moja uslišana želja! :) Jaz sem mu pa dala čestitko, ki sem jo naredila že dolgo nazaj, par postov dol, seveda bil jo je zelo vesel.
No pa še slikice.
Lepo Valentinčkanje vsem blogerkam in blogerjem.
Happy Valentines Day to all! Have gorgeous evening and weekend!

23 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Beautiful,beautiful cards hugs from mexico ,have a wonderful day..jlaura

kreal pravi ...

lepo je tole tvoje ustvarjanje super Poglej na moj blog kjer te čaka presenečenje

Heather pravi ...

Gorgeous card Moni - such wonderful vibrant colours. Your jewellry is gorgeous - I especially like those earings they are stunning.
hugs Heather xx

Bev pravi ...

Fabulous jewellry again Moni, it's really beatuiful. Love the card, I'm sure your husband did too

hugs Bev x

Unknown pravi ...

Gorgeous card and jewellery Moni. My favourite is the last set, purely for the colour, stunning.

Hope you've had a lovely Valentines hun.

Enjoy the rest of your weekend.

Joanne xx

Suzy pravi ...

Lepo ustvarjanje. Ampak še lepšje je slišat, da ste se lepo imeli, da te je mož lepo presenetil ( ups, kolkokrat lepo :) )

PolonaP pravi ...

JEŽEŠTANA kakšen super fejst mož.

Jaz moram otroka rodit, da dobim kakšen diamant!!!

Rach pravi ...

beautiful card and jewellery moni,they look gorgeous.xx

Jo pravi ...

Lovely card and beautiful jewellery Moni x

Sue pravi ...

beautiful card, luv the colouring, those earings are gorgeous, sue.x

Christi Flores pravi ...

Your card and jewelry are beautiful!!

Emma pravi ...

All gorgeous Moni....fab to hear you have been having a good time.
Take care Emma x

Nicci pravi ...

That card is so cute, thanks for sharing

Nessie pravi ...

Love your blog Moni,what nice cards I will pop over agin soon.

xxx

Dawn♥ pravi ...

Gorgeous card and I love your jewerly creations! ♥

Anonimni pravi ...

Moni your card is `gorgeous` I bet your hubbiwe loved it!!Your jewllrey is ooo `beautiful`.TFS..
much love to you and yours:)~X~

Papirolina pravi ...

zelooo lepo!

Anonimni pravi ...

Prelep nakit i cestitka, Moni!Jako mi se svidja crvena traka.
Pozdrav, Vanja

Femin Susan pravi ...

Hi………
Absolutely fantastic post! Good job!
Great! Keep up the great posts…..

Linanna DESIGNS pravi ...

Beautiful card and jewellery Moni! hope you are having a good week. Hugs Linda x

Femin Susan pravi ...

Thank you for your visit on my blog and your nice comment... You make me smile!! How I cope - just because I love to do this...

Debbie pravi ...

Beautiful card Moni, I love the vibrant colours and your jewellery is gorgeous! Debbie x

Cheri pravi ...

Such a cute card, and the jewelry is pretty, too! Thanks for entering my blog candy!