torek, 9. december 2008

Še novoletne

Adventni čas se je že začel in čas bo da razpošljem še čestitke, ker pa nisem naredila še vseh, sem danes naredila še 2 novoletni čestitki! Naresti jih moram pa še kar nekaj! Upam, da mi bo uspelo!

Osnovna podlaga je šeleshamer, oba okrasna papirja sta iz bombončka, ki sem ju dobila od Leonie in pa tudi sličica! Pobarvala sem jo s flomastri, ki sem jih kupila v eLeclerc-u!




Druga čestitka je narejena iz šeleshamerja, podlaga je moder kolaž papir, snežinke sem naredila s štanco in jih prilepila, slikica je iz bombončka
od Leonie, pobarvana je s flomastri iz
eLeclerc-a, ter dodala sem še mašnico! Je zelo enostavna, ampak meni je všeč!
O ja, ko bi imela še jaz to štempilko!

Nesmem pozabiti, žrebana sem bila in dobila bombonček od Marike! Hvala še tukaj!

3 komentarji:

Suzy pravi ...

Sklepam, da se boljšše počutiš. Tolko časa nisi nič objavljala, zdaj pa kar buuum!!! Verižice, čestitke. Pridna.

Moni pravi ...

Ja, danes mi je bolje! Hvala! Lp, Moni

Anonimni pravi ...

tudi mene veseli, da ti je bolje, vsa pohvala izdelkom. pa hvala za komentar pri meni:)
LP dekca neprijavljena