torek, 9. december 2008

2 verižici

Pa sem res nesramna, sem zanemarla svoje nakitkanje, ki ga tok obožujem! Nesmem se jezit, saj nism imela materiala, zato ni nič nastalo. Zato sem si ga nabavila, in sem se v soboto, ko sem bila sama doma, vzela v roke in nastali sta dve zame čudoviti verižici!
Vzeli sta mi kr nekaj časa, na koncu so me pa prsti boleli, pa sej se je splačalo!
Za rdečo, belo in črno kombinacijo me je navdihnila najina prijateljica, ko je bila pri nama! Tisti dan sem tudi material dobila in si ga je ogledala, rečem lahko da se je že pofočkala za verižico!
Za zeleno, črno in belo sem pa kar sama sestavla, delala sem po občutku! Upam samo, da si bom vzela še čas za moje nakitkanje!

2 komentarja:

Jose pravi ...

lovely necklaces
Jose

Anonimni pravi ...

zelo lep nakit. Malo drugačen stil od ostalega nakita, ki ga imaš. Sam ti moram reči, da mi je zelo všeč. kr tko naprej. Bravo Moni!