torek, 21. julij 2009

Awards

Hi, still no card from me but I have two awards that Heather gave me! Thank you so much, I do appreciate it! :)
Circle of friends award


This awards would love to pass onto:
agan to you my lovely friend Heather :)
Emma
Laura
Joanne
Bev
Rach
Vanja
Nataša
Suzy
Nikki
Cheryl
Claudia Rosa
Terrie

Have a fab day! :)

12 komentarjev:

Cheryl Joshua pravi ...

Thankyou so much for thinking of me Moni,I so appreciate it and what lovely,lovely awards!!! I will pass these on in a day or two!
Hugs xx

Suzy pravi ...

O, hvala za nagradi. Mi je prej ušlo, ker tvojega bloga ne berem odkar pišeš samo angleško. :)Pogledala sem, videla, da si prejela nagrade in šla naprej.

Bunny-Zoe's Blog pravi ...

Thank you dear Moni for the award, I will add this to my next blog post, Big Hugs, Nikki x

Radica pravi ...

Congratulations Monika for the award!
You have a beautiful blog. Nice to meet you and your lovely Kristian!
Puno srdacnih pozdrava od Radice,:D !

Crafting Joanne pravi ...

Congratulations on the awards Moni, and thank you for passing them to me and my blog, they are much appreciated.

Joanne x

Rach pravi ...

congratulations Moni on your award and you are so sweet to think of me thank you.xxxx

NatashaMay pravi ...

Čestitke Moni za nagradi in hvala, da podeljuješ naprej. :) Bom kmalu objavila.

Laura pravi ...

Hi dear,only visiting your fab blog.....laura

Emma pravi ...

Congrats on your awards hunny and huge thanks for thinking of me.
Hugs Emma x

Valems pravi ...

Hvala ti puno, Moni! ostavicu kasnije na blog. :)
Poz, Vanja

Lisa Olson pravi ...

Hi Moni, congrats on your award very well deserved. Thanks for stopping by today.
Lisa
X

Vera Cecilia pravi ...

So beautiful your blog. I Loved it.
Thanks for the comments in my blog.
Vera Cecilia