sreda, 18. marec 2009

Novi uhani

Ja pa dajmo na plano še nekaj uhanov, se mi zdi, da sem nora na uhane! :) Hvala vsem za pohvale, vse ste zlate! :)
P.S.: Thanks to all my visitors for great comments, you are gorgeous! Hugs Moni

14 komentarjev:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Prav fletno zgleda ta trio.:) Prvi so mi še posebej v oči padli. :) Sem tudi jaz nekaj časa delala uhančke, čeprav jih nisem nosila, ampak sem vse podarila naprej. Potem me je pa minilo. Tako kot me marsikaj. :( Sem jih pa zelo težko slikala, je bilo vedno vse zamegljeno ali pa preveč od fleša osvetljeno, tebi vidim fotke super uspevajo.
Lp, Nataša.

Femin Susan pravi ...

your jewelery is beautiful! I like the first one.(pearls). Its so lengthy and beautiful.

Thank you for your visit on my blog and your nice comment... You make me smile!!.

Anonimni pravi ...

Wow,wow this so beautiful,you make a beautiful jewerly..Laura

Suzy pravi ...

Joj, koliko uhančkov. :)

Emma pravi ...

Hi Moni
Looks like you have been busy... all so beautiful.
Hugs Emma x

Riet pravi ...

what this beautiful Moni.

hugs Riet.x

Jacilynn pravi ...

So Cute! I love all of these. Great work.

Maja pravi ...

Tudi meni so zelo všeč prvi, ker perle tako dobro delujejo na ravni žici! Tako preprosto nežno elegantni!

Maria Matter pravi ...

Moni...these are so beautiful! My 13 yr old daughter is just starting to make beaded braclets...she really enjoys it!
I love those red earrings....all of them are beautiful!!
Blessings, Maria

Christi Flores pravi ...

These are gorgeous!! I love the red ones!

MarikaGabez pravi ...

Tudi meni so najbolj padli v oči prvi.

Rach pravi ...

wow more gorgeous earings moni, so pretty. hugs rachxx

Unknown pravi ...

These are beautiful Moni, especially love the pearl ones, so elegant.

Joanne x

Kristine pravi ...

WOW...gorgeous gorgeous earrings!! ♥ them all!!