četrtek, 20. november 2008

Ena bolj enostavna


Včeraj sem imela veliko opravkov, med drugim je bil opravek tudi obisk Prometeja in Arta v centru! Nism veliko kupila, je pa ena malenkost in sicer kovinske snežinke, ter 2 trakca. En trakec je v modri barvi, en pa v rdeči!
Priznam, da so se moje oči ustavile na veliko stvari, žal pa nisem imela toliko denarja sabo, no pa kdaj drugič!
Po mojih opravljenih opravkih, sem doma naredila eno čestitko, in sicer osnova je šeleshamer, sivo-zlat papir je ovojni papir, kupljen v Kik-u, modri papir je dobljen pri bombončku, čestitki sem dodala še srebrno snežinko, modri trakec in na rdečem papirju še napisala 2009.

Opažam, da se slabo vidi, pa limam še eno! Tale foto aparat me tako jezi, vem, skrajni čas da si kupim malo boljšega!
Upam, da je ta malo bolj vidna, žal se malo sveti, če mi uspe naresti kako boljšo sliko, jo prilimam!
Priznam čestitka je enostavna, rabim štampilke, pa cuttlebug-a, pa še kaj! Tega tako znamenitega hroščka že sanjam, ko bi ga le lahko kupila!

Ni komentarjev: