sobota, 22. november 2008

Še ena

Res se bližajo novoletni prazniki, skoraj vse je že okrašeno, tudi voham sneg! Pa a ga niso napovedali? Jaz ga še ne bi, ampak kdo mene vpraša! Kaj čmo tako to je, jaz sama že čutim zimsko utrujenost, spala bi po cele dneve!
Ne morem samo poležavati, je potrebno naresti še kako čestitko, saj bo kmalu december tukaj, bo treba čestitke poslati po svetu! Zato sem včeraj, ko je bil moj mali vragec pri babici in dediju, naredila še eno čestitko!
Kot vedno podlaga je bel šeleshamer, plava podloga je darilni ovojni papir, sem ga našla pri mami, dodatke sem kupila v Mercator-ju, krog sem sama naredila s škarjami. Čestitki sem dodala še okrasno vrvico!

Komaj čakam, moje naročilo in potem pride na vrsto tudi nakit! Bo potrebno tudi darila narest, kar je velik vprašaj, kaj komu narest! Pa saj imam še en mesec časa, da premislim, a ne?

3 komentarji:

Tulpika pravi ...

Kjutkana voscilnica :) Se pa ze veselim, da bos kaj nakita pokazala, da bi le hitro tista posiljka prispela! :)))
LP, tulpika

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Super štumfek. :)
lp, Nataša.

Suzy pravi ...

Lep voščilnica. Ti samo nadaljuj in pokaži vedno kaj novega, vedno kaj lepega.