četrtek, 24. februar 2011

Nagrada

Danes sem dobila to nagradico od Janje, hvala ti! /Today I recieved this award from Janja, thank you!

Pravila so ta, da se zahvalim osebi, ki mi je podarila nagrado, moram napisati 7 stvari o sebi, ter podeliti to nagrado 15 osebam. O ta bo malo težja. :)/ The rules: you need to thank the person that gave you this award, need to tell 7 things about your self and pass it to 15 persons. Ops that will be hard! :)

7 stvari o meni / 7 things about me:
1. Sem mamica 4 letniku./ I am mum to 4 year boy.
2. Zelo rada pijem kavo./ I love coffee.
3. Rada berem kriminalke./ Love to read Kriminal stories.
4. Rada potujem in uživam v potovanjih./ Love to travel and I enjoy it.
5. Trenutno se pripravljam napisati diplomo./ At the moment I am prepering to write my diploma.
6. Zelo rada ustvarjam./ I love to craft.
7. Rada pišem ljubezenske zgodbe./ Love to write love stories.

Tole čudovito nagrado bi podelila naslednjim osebam/ this gorgeous award I will pass to:



11 komentarjev:

~* Jay Jay *~ pravi ...

Thank you so much Moni =)

Suzy pravi ...

Najlepša hvala, Moni.

Pa piši kaj več v slovenščini, da te razumem :)
Imaš pa lepe uhane v zadnji objavi.

Sonja pravi ...

Hvala :)

Alenka pravi ...

Hvala za nagrado!

Emma pravi ...

Aw thank you so much hunny for thinking of me.
Hugs Emma x

Vanja pravi ...

Hvala puno, Moni! :)

poz
Vanja

Eisbärin pravi ...

Thank you Moni!! Very kind of you to think of me!
Love, Alex

5Star Digital Scrapbooking pravi ...

I'd like to invite you to add your banner to our Digital Scrapbooking Topsite. It's free to sign up. Hope to see you there


Free Digital Scrapbooking

Kirsty Vittetoe pravi ...

Congrats, thanks for sharing!

Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html

Miss StampAlot pravi ...

Thank you so much for joining my treat =) ¨

Hugs Marielle

Monika/Buzsy pravi ...

Thank you so much Moni. I just gotten to it now.